Reakcija na post PDF Ispis Unesi e-mail
Utorak, 27 Ožujak 2012 20:15
Postavi članak na svoj profil

Popaj: 'pozovite prije stoku koja je dovela crvene na vlast i glasala za EU a za koju bi opet trebalo podmetati leđa, ne hvala barem za sada...'

Popaj, Brate - Sve više razmišljam kao i ti.

A sad se još prisjetih i: koliko će homofobnih optužbi na moj račun tek padati nakon ovoga? Pa neka. Ako srbijanci smiju "pisati kako govore", kaj se sve više I OPET PROŠIRUJE U ovoj građaniji: ja odlučio: pisati kako mislim. O, razlike, čovječe.

 

Uglavnom, počnimo:

Pod prvo: popišam se po čitavoj ovoj "briselskoj ispostavi br. 52", nekad znanoj kao Hrvatska.

A "Hrvati"?

Bilo pa se spominjalo, od ovih pedera čovjek se ne bi mogo zasitit p*čke, samo kad sve ne bi bile "moderne" - pa lezbe.

-"Hoćete Državu, marvo?" Hoćete u njoj dobro živjet'?

- "E pa lijepo napravite kaj smo napravili i mi ,dok su vaši "pošteni" roditelji krali po Hrvatskoj -a MI "povlašteni" bili na bojištima.

GINITE ZA SVOJE, KOPILADI BEZ KIČME I MUDA!

Pa koja je razlika današnjeg dana i između '89!?

Ajde pitajte tatu i mamu u kojoj su tvornici radili, i kaj su ONI radili dok ju je "netko nepoznat" pljačkao!

Seronje, državu niti ste zaslužili; i šteta mladosti kaj izginu za vaša mekana prkna.

danas svi živite od nekakve "lovice" od "tatice, mamice, a još i čudnije - "nonice" i "noneta" - koji bi po "istorijskim udžbenicima" svi trebali bit već 10 puta mrtvi, streljani u jasenovcu, i kao "pošteni partijci" - bez prebijene pare u džepu - živjeli bi svi do jednog zadnjih 50 godina u šatorima na medvednici, di spadaju i yusipović i slična bagra!

Skupa sa glasovirima, kojima bi se grijali, a ne ih derištima poklanjali opljačkane od mrtvih.

A VI STE IH DOVELI NA VLAST!!?? GAMADI NEDOTUPAVA!!

SVAKOGA OD NJIH!

Sve od pogrebnog yusipovića i njegovog "poštenog" "preduzeća"; nek i ne spominjemo NJEGOVIM RUČICAMA PISANIM optužnicama PROTIV SVIH VAS, odnosno čitave "zločinačke" Hrvatke koje je debelo aplatio u hagu, pa kroz ZAMP i ostale prijevare koje se sad pojavljuju; a kaj uopće govorit o "idealnom" rješenju povlačenja tužbe protiv srbije?

Ma kaj bi moglo bit' bolje? yusipoviću taditjeva komadina u guzu (ako i taditj ne igra za drugu ekipu), pa mu ga mazne njegov "badigard" po yusinom izboru.

Pa mu dan-dva nakon oporavka od badigardovog konjskog "rasparatora" u njegovo delikatno "crevo" več načeto kad je onomad op'o sa pozornice na stroj polegnutih i na silu "ukrutjenih" "vojnika rsk" - netko od nižih birokrata u briselu da nek mu ga popuši.

I nemojte se čudit ovom rasporedu kaj ga upravo navedoh.

- Pa sjetite se samo glasića kokice iz podružnice sdp-a br.2 - hdz-a - jankodrokovića? Je li taj ikad uopće zvučao k'o pripadnik muškog roda?

Pa kako bi onda, ateističnog mu "boga"? - blijedogrudi i mlitavi yusipović; vječno zbunjeni mesić; već skoro pa 98% izaš'o iz ormara kradimir, itd... itd... - hodali i govorili kao muškarci?

Pa ljudi - sljedeća investicija na štandovima u onoj "saborskoj" sramoti na Markvom Trgu pokreće pred-pred-pred-pred-zadnji ševeririn jebač, jerbo i taj čedo zna prepoznat kako dobar postotak hrvatskog sabor-jebozova radi na eskort-gejeve ili oni sramežljiviji na baterije.

Za vesnicu se to zna već odavno, i u okolici Slavonskog Broda je podzemni bunker zbog manjkavih izvođenja radova već duže vrijeme procurio i truje i ubija žene i djecu već godinama.

Ali sve se još uvijek uspijeva držati pod kontrolom, jer se tu razvio za šumsku vrlo raskošan dogovor.

U njemu, osim svih ostalih ustupaka kako bi se sakrile vesnine viseće cice i razvješeno "tielo"; u dogovoru sa šerifom republike šumske, vesnina patner/ica kradimir ćaćić tjedno potpušuje i potpisuje po jedan "bianco" ugovor, izrazito omražen za hrvatske vojnike koji su mu prisiljeni služiti i djelovati po zapovjedima koje šumski šerif naknadno piše proizvoljno.

Zato nije niti previše čudan podatak kako i onaj bljedoliki, mlohavi dužnosnik "hrvatski" nekaj (uvijek zaboravim kaj)...

- Ma da - hrvatski glavni grobar - yusipović također rado navrati, koljena i bradu uvijek čvrsto osloni o madrac ukraden iz muzeja u Slavonskom Brodu, i zauzme "stanardni" položaj.

Kradimira je, vele, bolje u biti niti ne spominjati.

Jer čak i srbijanci koji su u Kostajnici i okolnim mjestima bili osobno, te imali brojna saznanja koja bi istinski u "govna" uvalili mnoge, i ovima su novim četnicima iz devedesetih govorili samo o "pravom derneku".

Kupile bi se nove baterije, kradimiru vibratori i "ostalom"...

A danas se, ti LIKOVI - u NAŠE IME" - "ispričavaju !!!???"

K'o da je netko drugi klao i pljačkao Židove i Hrvate po Zagrebu i gradovima diljem Hrvatske od 45. do tko zna kada; i k'o da netko drugi danas živi u njihovim stančugama i navija njihove zidne satove?

yusipovići, koliko stanova samo u Zagrebu imate!!??

O smranaderovim ste se satovima raspisali skoro ko bbc o Göeringovim slikama '46, ali o ovome čkomite k'o zadnje šugoslavenske vrapčićkine pizde, točno ono kaj i jeste.

Ipak vam je svima vrapčićka i šefica, kaj ne?

Govna - 90 posto dvonožaca u ovoj državi su govna, i poserem se na vas svaki put kad čujem nekoga kad se požali na ikaj!

Ili ostanite šugoslaveni, čekajte srpskog kralja i začkomite - mater vam svima jebem, ili nađite nekoga, pitajte ga, naučite KAO BITI HRVAT - i živite k'o ljudi, a ne k'o crvi kaj i jeste.

p.s.

 

je li ovo govor mržnje? Pa svi znamo tko su nam neprijatelji.

s...

s...

s...

s...

Neprijatelji su šugoslaveni, djeca "titovih partizana", drolje čiji su djedovi četnici pucali po nenaoružanim Hrvatima, pederčine koji autima svakodnevno nekažnjeno haraju i ubijaju po cestama - U DVIJE RIJEČI - caborski zastupnici - a ne ona srbočetnička šaka jada - đubradi mutava!!

srbočetnika da je i 5 miljuna, i još PLUS "300 miljuna Rusa" - i da imaju još 100 puta više tenkova i "avijoona" - nas bi 1% Hrvata razbilo ko beba zvečku - jer je to POVIJESNA ČINJENICA!!

srbijanca ću se bojat kad se više ne budem mog'o micat.

Razbijte njihove plaćenike u specijalnim oklopima, i IMAT ĆEMO HRVATSKU!

Do tada - pišam u krugu od 360%, pjevajući lagaano laku noć kurvatska, evo te malo zalijevam...

 

p.s.

Neizmjerno zahvaljujem i svim "sinovima i kćerima titovih partizana" na inspiraciji; ali morti više čak i od yusipovićeva i njegovog puzanja do god dođe - legendi zagrebačkoj: narkomančini baretu, yusipovićevom i sdp-ovom glasnogrbljsnogrobovorniku pu policije hrvatske za legalne na heroinu na temu za ovaj post.

ziher sam kak su i partizani koji su "oslobađali Zagreb od Hrvata izgledali slično njemu, i fakat je jedino kaj mi je čudno kako iz tih četničkih čupavaca za predsjednika danas imamo - kalimera?

 

 

Darijo Strehovac - Streh

 

Komentari  

 
+1 #36 From hell to cell 2012-03-31 00:37
Citat Schnaps:
Tomislavu, Strehu, Popaju, Mirosu, hrvatici i svim dobronamjernim ljudima, Hrvatima, čitateljima portala,

Sjetim se uvijek one od Zrinke Vrabec-Mojzeš koja ide ovako nekako: "Vi ste nama oprostili ali mi vama nećemo..."!
-------

...to su:
1. ujedinjeni branitelji,
2. dijaspora i
3. crkva.


Starino, nema se kaj reć, svi razmišljamo isto ili na isti način.

Ali kaj se "građanije hrvatske" tiče - crkvu slobodno izbacimo iz jednadžbe.

Ovakva crkva danas (usprkos brojnim genijalnim svećenicima, posebno fratrima) - DANAS jest ISTA ona crkva koja se šuoslavenima priklonila i nakon 1945, Stepinčevog ubojstva, i nebrojenih života ugašenih i ZABORAVLJENIH sa njihovim blagoslovom.

Sve ostalo - svaka čast.

A upravo zbog takvih - TEŠKIH istina, nama ne trebaju
Citat
 
 
+1 #35 From hell to cell 2012-03-31 00:26
Citat Tomislav Stockinger:
Dragi prijatelju i moj hrvatski brate "From Hell To Cell"!

Ponajprije, dužan sam istaknuti jedno: da sam imalo znao kako će se pogrešno shvatiti ona moja jedna rečenica u komentaru NIKADA je ne bih napisao i tebe kao i sve ostale koji su se na bilo koji način osjetili povrijeđeni MOLIM ZA OPROST. Naime, pripreme za ovu važnu tribinu bile su u punom jeku jer se nešto veliko počelo događati i kako se približavalo vrijeme održavanja, počeli smo doživljavati određene opstrukcije od onih za koje ti ne moram posebno objašnjavati odakle dolaze, a koji su prepoznali da se u ovom slučaju neće raditi o "još samo jednoj" domoljubnoj tribini nego o nečemu mnogo značajnijem.
U tom ozračju i nervoza nas organizatora bila je sve veća ta sam pomalo brzopleto reagirao na članak na Portalu koji je u prvoj rečenici izražavao slaganje sa jedinim komentarom na poziv na tribinu koji je dovodio u pitanje njezin smisao (Popajev komentar, ali sada znam da je i on bio dobronamjeran), dok su svi ostali komentari bili pozitivni. Sada znam da to nisam trebao tako shvatiti. Međutim, u svijetlu onoga što vrlo brzo može uslijediti, a pokrenuto je ovom tribinom, ovaj mali nesporazum nije vrijedan spomena. Žao mi je što nisi bio na tribini, ali time još nisi ništa propustio jer je ovo bila TEK PRVA takva tribina, a iste će se od sada održavati SVAKI TJEDAN U ISTI DAN I U ISTI SAT, barem još jedan ili dva puta na istoj lokaciji (Zdrug), jer kako sada stvari stoje taj prostor kapaciteta 40-tak mjesta vrlo brzo postati će premalen. Stoga pozivam Tebe i SVE OSTALE BRANITELJE, ISTINSKE DOMOLJUBE I RAZOČARANE HRVATSKE LJUDE, da dođete u slijedeći četvrtak na drugu tribinu u Zdrug, gdje će te se osobno uvjeriti DA SE NEŠTO VELIKO POČELO DOGAĐATI.

Još jednom moja isprika ako sam Vas povrijedio i nadam se DO SKOROG VIĐENJA.


Ma starino, do nesporazuma dođe, to je tako.

Ja sam odmah skužio kako nisi mislio ono kaj si rekao, već si REAGIRAO na negativnosti u tekstu.

aLI 'ebem mu miša, svaka ti dala za 5 konvertibilnih, jer još uvijek vjeruješ u "hrvatsku demokratiju".

E sad, nije svar da u promjene ne vjerujemo niti mi ostali, ali već puno nas sagledavamo stvari pragmatično, jednostavno i bez "kvaka" - kod nas su ideali izgorjeli već odavno, iako se IPAK nadam ne kod toliko ljudi koliko mislim.

HRVATSKA MLADOST je tu - i ako se oni probude - palim sve kaj sam napisao i idem prvi.

Za sljedeću se tribinu fakat nadam kako ćemo se napokon "ulovit" i sjest na kavu, jer ne samo kako ste mi svojevrstan uzor već dugo, još od knjige "Vukovar - grad koji je obranio Hrvatsku", već sam možda i usvojio dobar dio vašeg razmišljanja - al' to ide kak' ide - 100 ljudi - 100 "svjedoka".

Poanta: treba raditi zakonito - ali otkada je to pjesma ovog stvora kojega je Dijana (svaka čast) stavila uz moj tekst "zabranjena"?

O tome treba porazgovarati, jer trenutno sjedimo, među sobom komentiramo stvari a NIKOGA NE ZANIMAMO, i MIRNO GLEDAMO kaj nam rade od krvlju izborene DRŽAVE.

Puno pozdrava, Tomo; nadam se kak bumo se brzo vidli i porazgovarali o načinima, namjerama, volji, i svemu onome bez kojega niti jedna Država ne mre živjet.

A ovo NIJE Država. Ponavljam - ovo je ispostava bruxelles-a br. 52.

TO treba razbiti, a dalje ćemo lako.
Citat
 
 
+4 #34 Schnaps 2012-03-30 16:10
Tomislavu, Strehu, Popaju, Mirosu, hrvatici i svim dobronamjernim ljudima, Hrvatima, čitateljima portala,

Sjetim se uvijek one od Zrinke Vrabec-Mojzeš koja ide ovako nekako: "Vi ste nama oprostili ali mi vama nećemo"! Ne treba valjda posebno objašnjavati tko su to "mi" a tko su to "vi"!

Lustracija je većim djelom izvršena, iako još traje a i bude još. Predmet lustracije nisu oni akteri na koje se svih ovih 20-ak godina mislio, nego su ti isti postali lustratori. Umjesto njih lustrira se sve osobe, istine, događaje, vrednote, stupove ove današnje Hrvatske, nastale na temeljiam Domovinskog rata! Dobila je i svoj naziv: DETUĐMANIZACIJA !

Nema iskrenog Hrvata, bio on sin ustaše ili partizana, ili ne bio sin niti jednog od navedenih, koji ima Hrvatsku u srcu a da se miri s izgledom današnje Hrvatske. Možemo biti jedino razočarani, puni gorčine, žuči pa i straha od budućnosti. Što smo Bogu skrivili pa nas nikako ne puštaju na miru? Kako dalje? Šta sutra, prekosutra? Šta ostavljam u nasljeđe svojoj djeci? Čeka li i njih krvava borba za opstanak?

U zadnjih 22 godine imali smo priliku a nismo je iskoristili. Ispali smo naivni. Riješili smo se četnika ali smo zaboravili na jugoslavene! Malobrojni ali dobro povezani i organizirani, vladaju nad nama! Raspoređeni su u svim strankama, institucijama, financijskim i medijskim središtima. U kratko - Gdje je moć? U njihovim je rukama. I dok god bude u njihovim rukama, uzaludno je nadati se promjenama.

Rješenje vidim samo u jednom. Ono se odnosi na povezivanje 3 stupa koji dugoročno mogu preoteti primat jugonacionalist ima.

To su:
1. ujedinjeni branitelji,
2. dijaspora i
3. crkva.

Samo sinkroniziranim i sveobuhvatnim zajedništvom navedenog trojca moguće se uhvatiti u koštac sa oslobađanjem Hrvatske. Ovo danas, što svaki dan gledamo, je tiha okupacija/prevrat. Mi smo jednostavno okupirani.

Dok god na čela branitelja, dijaspore i crkve ne dođu osobe svjesne izazova i ne dogovore platformu široke suradnje te ne izrade dugoročni plan aktivnosti, organizacije i financiranja akcije OSLOBAĐANJA današnje domovine, nemamo se čemu boljemu nadati. Nemamo!
Citat
 
 
-2 #33 Tomislav Stockinger 2012-03-30 14:55
Dragi prijatelju i moj hrvatski brate "From Hell To Cell"!

Ponajprije, dužan sam istaknuti jedno: da sam imalo znao kako će se pogrešno shvatiti ona moja jedna rečenica u komentaru NIKADA je ne bih napisao i tebe kao i sve ostale koji su se na bilo koji način osjetili povrijeđeni MOLIM ZA OPROST. Naime, pripreme za ovu važnu tribinu bile su u punom jeku jer se nešto veliko počelo događati i kako se približavalo vrijeme održavanja, počeli smo doživljavati određene opstrukcije od onih za koje ti ne moram posebno objašnjavati odakle dolaze, a koji su prepoznali da se u ovom slučaju neće raditi o "još samo jednoj" domoljubnoj tribini nego o nečemu mnogo značajnijem.
U tom ozračju i nervoza nas organizatora bila je sve veća ta sam pomalo brzopleto reagirao na članak na Portalu koji je u prvoj rečenici izražavao slaganje sa jedinim komentarom na poziv na tribinu koji je dovodio u pitanje njezin smisao (Popajev komentar, ali sada znam da je i on bio dobronamjeran), dok su svi ostali komentari bili pozitivni. Sada znam da to nisam trebao tako shvatiti. Međutim, u svijetlu onoga što vrlo brzo može uslijediti, a pokrenuto je ovom tribinom, ovaj mali nesporazum nije vrijedan spomena. Žao mi je što nisi bio na tribini, ali time još nisi ništa propustio jer je ovo bila TEK PRVA takva tribina, a iste će se od sada održavati SVAKI TJEDAN U ISTI DAN I U ISTI SAT, barem još jedan ili dva puta na istoj lokaciji (Zdrug), jer kako sada stvari stoje taj prostor kapaciteta 40-tak mjesta vrlo brzo postati će premalen. Stoga pozivam Tebe i SVE OSTALE BRANITELJE, ISTINSKE DOMOLJUBE I RAZOČARANE HRVATSKE LJUDE, da dođete u slijedeći četvrtak na drugu tribinu u Zdrug, gdje će te se osobno uvjeriti DA SE NEŠTO VELIKO POČELO DOGAĐATI.

Još jednom moja isprika ako sam Vas povrijedio i nadam se DO SKOROG VIĐENJA.
Citat
 
 
+2 #32 From hell to cell 2012-03-30 12:54
Uf, da sam znao...

Prvo se osjećam odgovornim obratiti se g. Stockingeru.

Tomo, ma niti riječi ili imalo loše primisli o tribini nisam imao pišući ovo gore, ali koliko se tjedno tribina održava, predstavljanja knjiga, komemoracija, i svega ostaloga? Pa pogledajte samo broj uvijek istih ljudi koji se pojavljuju na zahtjevu za skidanje imena zločinca sa Kazališnog trga?

I svejedno uvijek možete računati na pojavljivanje istih ljudi, među kojima smo baš ljudi kao Popaj i ja; i bez obzira na vaše reagiranje i sam bih jučer bio na tribini da nisam spriječen - djetetom, bolešću i još nekim "sitnicama".

Kaj se tiče razmišljanja - pa molim vas - je li ovo Hrvatska vrijedna slavljenja? Živimo li u društvu Hrvata, ili "građana" neke unije, regije, kako to nazvati?

U biti je glavno pitanje - trebamo li slaviti Hrvate i OVAKVU Hrvatsku, i razgovarati POTIHO među sobom o stvarima koje 90% "hrvata" uopće ne zanimaju, ili je možda fakat vrijeme za srušiti ovo trulo društvo i početi ispočetka?

Neću dužit', ovaj ste puta skužili poantu, cilj, način, i šok, koji je katkada itekako potreban kako bi se stvari fakat pokrenule s mrtve točke.

I isprika mirosu, koji se sigurno ne mora osjećati prozvan za ono kaj sam pisao, jer da tito nije dopustio apsolutno srbijansko zapovjedništvo nad hrvatskim partizanima, i da među hrvatske partizane nije silom, terorom, strahom, ali i finim privilegijama za odabrane utjerao strah u kosti od samog predstavljanja Hrvatom, i natjerao brojne na šugoslavenstvo - ne bismo imali ni Daksu, npr.

I dalje stojim iza svega kaj sam naškrabao, jer da, g. Stockinger - JA OSOBNO sam izgubio svaku nadu u oživljavanje i građenje HRVATSKE bez drastičnih koraka, kao kaj su bile "barake", koje su komunjare ismijale, označile zločinačkim, IZNUTRA rasturile, i srušile kao i čitav Hrvatski Obrambeni Rat Protiv srbo-crnogorske Agresije.

jer između ostaloga se pitam - otkako su pobijedili njegovi šugoslavenski mentori, koliko je puta ova kreatura gore negdje javno otpjevala "Izazivajmo nerede"?

Kad su šugosi na vlasti to onda nije "kul"?

A mi hodajmo po tribinama i vodimo rasprave o svakodnevnom uništavanju ostataka ostataka Hrvatske - bez ITI JEDNE kamere "hrvatske" teve?

Na "hr" tv gledajmo šugoslavensko-četnička objašnjenja i krivotvorenje povijesti, dok niti u jedan kadar istinskih dokumentaraca, "Heroji Vukovara", ili filmova g. Vranicanija i Pukovnika Orkana ("Komšije 1 i 2", "Amarcord", itd - nitko ne smije niti priviriti?

Ma dosta mi je kako netko reče - "bečke škole". Ja ne govorim niti njemački niti "hrvatski-ALI SRPSKI".

Više mi se sviđa govoriti Hrvatski - po pravici. I ne bu "nigdar bilo da nekak ni bilo". Tu frazu su mi mogli prodavat dok sam imao 12 godina.
Citat
 
 
+3 #31 Miros 2012-03-30 08:34
Citat Schnaps:
lustracija je većim dijelom provedena i provodi se još. Pa zar žrtvama lustracije nisu Veljko Marić, Hrastov, vukovarski branitelji koji tek trebaju dokazati nevinost, međački branitelji...

Na lustraciju o kojoj govoriš, možeš jednostavno zaboraviti.



To sam i ja jednom rekao, na jednoj tribini - Ljudi, pa zar ne znate da je lustracija već provedena? LUSTRIRALI SU NAS!
Citat
 
 
+3 #30 Schnaps 2012-03-29 20:21
Citat hrvatica:
slažem se s mirosom da je ime potrebno promijeniti, iz puno razloga. al mislim da smo s tim zakasnili.
što se ostalog tiče, popaj je apsolutno u pravu. mi se već desetljećima raspravljamo oko prošlosti, pa je onda valjda očito kako neće biti mira dok ne bude pravde.
tu su četnici puno pametniji od nas, oni su to sve lijepo izravnili i nemaju se više oko čega klati.
teško da se išta može bez lustracije napraviti, a s tim valjda i računaju. u konačnici, pa neće valjda lustrirati sami sebe? jer, većina našeg rukovodećeg kadra i te kako je zrela za lustraciju.
puno smo toga napravili pogrešno u dr, odnosno nakon njega. a nismo shvatili dok nije bilo prekasno.
mene boli to što doista mali postotak hrvatskog naroda misli i diše hrvatski. ostale zanima gdje će severina ili brena pjevati, kamo će sutra u dućan i slične stvari.
jedinstvo, svakako. čak shvaćam što miros hoće reći kada govori o tome da osnova treba biti dr. samo što stvari nisu tako jednostavno, jer imamo krvnike na slobodi i žrtve koje nikada nisu doživjele pravdu. to imamo još iz ww2, a imamo i iz dr.
znači, ako se stvari ne raščiste kako treba, izgleda se ništa ne može ni izgraditi kako valja.
tu se vraćamo na politiku i iduće izbore i tu je geko u pravu. dobit će izbore oni koji bace težište na oporavak i bolji život, a mi bi se trebali pobrinuti da bar jednom to bude domoljubna strana

lustracija je većim dijelom provedena i provodi se još. Pa zar žrtvama lustracije nisu Veljko Marić, Hrastov, vukovarski branitelji koji tek trebaju dokazati nevinost, međački branitelji...

Na lustraciju o kojoj govoriš, možeš jednostavno zaboraviti.
Citat
 
 
+6 #29 Johnny 2012-03-29 15:09
Citat Tomislav Stockinger:
Ako razmišljate kao Popaj i Dario Strehovac - Streh onda NEMOJTE doći na tribinu 29.3.2012. u Zagrebu, u Zdrugu hrvatske obrane "Nikola Šubić Zrinski".

Što vam je ovo trebalo? Od ovakvog stava bi se posramio i sam Nikola Šubić Zrinski.
Citat
 
 
+8 #28 Miros 2012-03-29 10:27
Citat hrvatica:
.......
mene boli to što doista mali postotak hrvatskog naroda misli i diše hrvatski. ostale zanima gdje će severina ili brena pjevati, kamo će sutra u dućan i slične stvari.....


Kakvo je stanje, može se vidit na rezultatu referenduma (pod pretpostavkom da su to pravi rezultati) - 15 % ponosnih Hrvata, 30 % "stoke sitnog zuba", i 55 % "mnoštva čeljadi" koje ne želi preuzeti nikakvu odgovornost.

Tek kad se prve dvije skupine izjednače u postotku, možemo očekivati napredak. Treba gurati dalje.

A sad ću dodati - to su zapravo odlični rezultati, s obzirom na genocide i aristocide kojima smo bili izloženi u našoj krvavoj bližoj i daljnjoj prošlosti i štokholmski sindrom od kojeg nacija (još uvijek) boluje.
Citat
 
 
+8 #27 Jasna 2012-03-28 22:32
Citat popaj:
Osnovna zabluda je da smo bili jedinstveni u Domovinskom ratu , dragovoljaca je bilo oko 20 ticuća koliko je to o,5 % stanovništva Hrvatske , zaista jedinstveno, ostatak čuči i čeka što će biti, bježe u inozemstvo , upisuju fakultete i ako neide drugačije dočekaju poziv za mobilizaciju. Teret ovog rata iznjelo je 50-60 tisuća ljudi koji su bili u gardijskim postrojbama i oni koje su (uvjek iste rotirali kroz mobilizaciju) opet toliko o jedinstvu. Domovinski rat nemože biti osnova otkud počinje povjes hrvata jer mi imamo povijest i puno prije toga ,a domovinski rat je upravo potvrdio nejedinstvo koje nije ništa drugo nego podjela hrvatskog naroda na one koji bezuvjetno žele hrvatsku državu i one koji ju ne žele , treća skupina najveća su kalkulanti koji će živjeti bilo gdje samo da njih ništa ne košta. Sve dok se hrvatsi narod ne suoči sa svojom prošlošću neće imati budućnost jer nemožemo sve prebrisati čarobnim štapićem i reći ništa nije važno osim Domovinskog rata sve prije je nevažno, sad imamo državu. Prvo danas je očito da nemamo državu ,,drugo stotine tisuća žrtava i isto toliko njihovih krvnika nije dobilo statisfakciju. Sve dok se to ne učini ne možemo dalje jer to je breme oje nas vuče na dno. Otpori tom suočavanju sa povješću postoje najviše upravo među antifašistima , partizanima, komunistima i aboliranim četnicima jer jako dobro oni znaju da nisu platili svoje zločine baš suprotno nagrađeni su za njih, rezultat te katarze nije osveta i revanšizam ali nužno uzrokuje prije svega lustraciju komunističko-partizanskih kadrova iz društvenog života. Kad to napravimo možemo dalje ...


potpisujem komentar do posljednjeg slova
Citat
 
 
+9 #26 hrvatica 2012-03-28 20:50
slažem se s mirosom da je ime potrebno promijeniti, iz puno razloga. al mislim da smo s tim zakasnili.
što se ostalog tiče, popaj je apsolutno u pravu. mi se već desetljećima raspravljamo oko prošlosti, pa je onda valjda očito kako neće biti mira dok ne bude pravde.
tu su četnici puno pametniji od nas, oni su to sve lijepo izravnili i nemaju se više oko čega klati.
teško da se išta može bez lustracije napraviti, a s tim valjda i računaju. u konačnici, pa neće valjda lustrirati sami sebe? jer, većina našeg rukovodećeg kadra i te kako je zrela za lustraciju.
puno smo toga napravili pogrešno u dr, odnosno nakon njega. a nismo shvatili dok nije bilo prekasno.
mene boli to što doista mali postotak hrvatskog naroda misli i diše hrvatski. ostale zanima gdje će severina ili brena pjevati, kamo će sutra u dućan i slične stvari.
jedinstvo, svakako. čak shvaćam što miros hoće reći kada govori o tome da osnova treba biti dr. samo što stvari nisu tako jednostavno, jer imamo krvnike na slobodi i žrtve koje nikada nisu doživjele pravdu. to imamo još iz ww2, a imamo i iz dr.
znači, ako se stvari ne raščiste kako treba, izgleda se ništa ne može ni izgraditi kako valja.
tu se vraćamo na politiku i iduće izbore i tu je geko u pravu. dobit će izbore oni koji bace težište na oporavak i bolji život, a mi bi se trebali pobrinuti da bar jednom to bude domoljubna strana
Citat
 
 
+6 #25 Geko 2012-03-28 17:46
Izbrisimo ciju hrvatsku ( krivotvorenu ) povjest jer se uvjek netko nadje tkome nesto ne odgovara. Namjesto da se obradi hrvatska povjest, otvoru tajni arhivi SFRJ i UDBE, KOSa,.... sta se tice hrvatske i hrvata. Od prve do zadnje jugoslavije a od SFRJ do sada.
Razotkrije tajne masovne grobnice i obradi one postojece za koje se zna ali negira.

Pa naknadno napisu realisticne povjesne knjige, nakon objektivne razrade svih podataka i cinjenica.

No, vratimo se sadasnjici.
Potrebno i neophodno je nacjonalna svijest naroda jer ne pruzi ni SDP ni HDZ koalicije nikakvu zivotnu ni drzavnu kao ni gospodarstvenu politiku.

I nadalje vode i jedni i drugi regijonalnu
SFRJ politiku a ne hrvatsku politiku 2012.
2 velike stranke i njihovi sateliti vode istu politiku rasprodaje drzave i ocaja zato se i nadju sateliti uvjek po potrebi u koaliciji sa HDZ i/ili SDP. Dobro za njih, kobno za narod.

Moze li se nesto ili netkoga nac danas 28.03.2012 u hrvatskoj izmedju partizana i ustasa u hrvatskoj ?

Kad je SFRJ ili jugokomunisti izdala/i hrvatske komuniste ( koji su bili za samostalnu hrvatsku a ne za jugoslaviju !? )zasto su onda napustili sabor na proglasenju hrvatske ?
( Ne varaj me sa golubon u rukama )

A domoljubi i pravasi se trude sa njihovin djelima da ( nacjonalno misleci ) narod ne izlazi na izbore, jer je narod u medjuvremenu klonijo i rezignira bez njihovih napredaka i rezultata nikad dolazeceg zajednistva.

Hrvatsko pucanstvo trazi politicke i gospodarstvene odgovore ( MASTERPLAN ) na suvremene probleme, i to sada a ne do 10 godina.

Tko ima ili ponudi strucni MASTERPLAN HRVATSKOG OPORAVKA dobiva sljedece izbore.
Trazi se strucnost pa tek onda ide ideologija ili upredjelenost u desno ili lijevo. Ali nacjonalno misleci.

Dali su komunisti ili prtizani oslobodili hrvatsku ili zarobili ?
Garancija bez garancije za opstanak pod tudjim jarmon i pranje mozga, iskrivljivanje "vlastite" povjesti,.... ?
Citat
 
 
+9 #24 popaj 2012-03-28 17:16
Citat Miros:
@Popaj, ono što hoću reći je sljedeće - naša jedina točka oslonca može i mora biti Domovinski rat! Jer je to logično i jer smo tu jedno! ONI žele da se priča resetira na doba šugoslavije, na partizane i Ustaše, da tako ponovo podijele narod, da nas tako na neki psihološki način vrate u jamu iz koje smo krvavi teškom mukom izašli. Mi im u tomu ne bismo smjeli pomagati. A i Domovinskom ratu treba promijeniti ime u nešto konkretnije - Hrvatski oslobodilački rat (HOR) ili tako nekako.

Osnovna zabluda je da smo bili jedinstveni u Domovinskom ratu , dragovoljaca je bilo oko 20 ticuća koliko je to o,5 % stanovništva Hrvatske , zaista jedinstveno, ostatak čuči i čeka što će biti, bježe u inozemstvo , upisuju fakultete i ako neide drugačije dočekaju poziv za mobilizaciju. Teret ovog rata iznjelo je 50-60 tisuća ljudi koji su bili u gardijskim postrojbama i oni koje su (uvjek iste rotirali kroz mobilizaciju) opet toliko o jedinstvu. Domovinski rat nemože biti osnova otkud počinje povjes hrvata jer mi imamo povijest i puno prije toga ,a domovinski rat je upravo potvrdio nejedinstvo koje nije ništa drugo nego podjela hrvatskog naroda na one koji bezuvjetno žele hrvatsku državu i one koji ju ne žele , treća skupina najveća su kalkulanti koji će živjeti bilo gdje samo da njih ništa ne košta. Sve dok se hrvatsi narod ne suoči sa svojom prošlošću neće imati budućnost jer nemožemo sve prebrisati čarobnim štapićem i reći ništa nije važno osim Domovinskog rata sve prije je nevažno, sad imamo državu. Prvo danas je očito da nemamo državu ,,drugo stotine tisuća žrtava i isto toliko njihovih krvnika nije dobilo statisfakciju. Sve dok se to ne učini ne možemo dalje jer to je breme oje nas vuče na dno. Otpori tom suočavanju sa povješću postoje najviše upravo među antifašistima , partizanima, komunistima i aboliranim četnicima jer jako dobro oni znaju da nisu platili svoje zločine baš suprotno nagrađeni su za njih, rezultat te katarze nije osveta i revanšizam ali nužno uzrokuje prije svega lustraciju komunističko-partizanskih kadrova iz društvenog života. Kad to napravimo možemo dalje ...
Citat
 
 
+10 #23 Miros 2012-03-28 16:36
@Popaj, ono što hoću reći je sljedeće - naša jedina točka oslonca može i mora biti Domovinski rat! Jer je to logično i jer smo tu jedno! ONI žele da se priča resetira na doba šugoslavije, na partizane i Ustaše, da tako ponovo podijele narod, da nas tako na neki psihološki način vrate u jamu iz koje smo krvavi teškom mukom izašli. Mi im u tomu ne bismo smjeli pomagati. A i Domovinskom ratu treba promijeniti ime u nešto konkretnije - Hrvatski oslobodilački rat (HOR) ili tako nekako.
Citat
 
 
+5 #22 Zrinski 2012-03-28 15:54
Citat popaj:
Citat Zrinski:
Pa na kraju dobro je rekao naš poglavnik narod koji nije kadar podnijeti žrtvu nije kadar niti živjeti.

Ljepo to zvući moj Zrinski ali prvi je taj poglavnik pobjegao i ostavio narod da podnosi žrtvu, nije mu palo na kraj pameti da podjeli sudbinu naroda, još jedna izdajica u dugačkom nizu....


Nemožeš na njega tako gledati ipak je on hrvatima vratio državu i samostalnost nakon tisuću godina i dvaput su na njega izvršili atentat u SHS kraljevini jer se borio za hrvatsku ali je srećom preživio
ne kažem da je radio pogreške bilo je puno pogreška ali on nije ostavio narod na milost i nemilost šumskih banda nego je mislio da če englezi oslodit hrvatske vojnike ne da će ih izručit partizanima osim toga do zadnjeg je dana radio u interesima hrvatske nakon rata vodio je križarski pokret otpora,osnovao hrvatski oslobodilački pokret,kontakti rao strane sile sa nadom da pomognu hrvatskoj,organ izirao emigracije i spašavao hrvatske ljude...
Citat
 
 
+9 #21 hrvatica 2012-03-28 12:51
taman sam htjela nešto napisati, al vidim da je popaj napisao sve ono što sam htjela i ja. popaj, fakat si brz :lol:
Citat
 
 
+17 #20 popaj 2012-03-28 12:30
Citat Miros:
Dario, moja oba dida su bili partizani, mom frendu isto, pa smo obojica pošli dragovoljno u ZNG. Jer su nas odgajali kao Hrvate, a ne kao jugane. Ništa nismo pazarili ni na čiji račun. Npr, moj drugi frend, turboUstaša, nije htio poći s nama. Kasnije je mobiliziran pa je donekle oprao obraz pred nama, partizanskim potomcima. Nema to nikakve veze i ne znači ništa, takvim razmišljanjem PROMAŠUJEŠ METU i stvaraš pomutnju. Tražiš, ali ne nalaziš pa pucaš bez veze. Traži i dalje, pa ćeš naći. Nemoj me krivo shvatiti, samo želim pomoći. Svi smo danas isti i u istim smo govnima. Samo smo Hrvati u RHrvatskoj. Danas postoje samo Hrvati na jednoj i jugani na drugoj strani.

Miros vidi ipak malo mješaš kruške i jabuke, činjenica je da je hrvata bilo najviše u partizanima sve dok ih 43će nisu na zasjedanju zavnoha preglasali i ideju hrvatsih partizana o hrvatskoj državi u eventualnoj konfederaciji sa ostalima u jugi pretvorili u veliko jugoslavensku ideju predvođenu zagovornicima velike srbije.Ti pričaš o svojim djedovima partizanima koji su u rat išlisa sasvim drugačijim idejama od partizana koji su nas jahali 50 godina jer da nije tako zasigurno bi ih dopalo neko direktorsko mjesto u posljeratnoj jugi. Ovako jednostavno nisu bili podobni upravo zbog svog hrvatstva kao ni mi danas. Mi ovdje pričamo prije svega o onim zločincima koji su pod krinkom antifašizma činili zločine prema hrvatskom narodu samo zbog toga što su hrvati a među njima ima i srba i jugoslavena i nazovi hrvata.I nismo danas svi isti i nismo svi u istim govnima jer nekima koji to najmanje zaslužuju u ovoj današnjoj socijalističkoj državi Hrvatskoj teče med i mljeko opet nauštrb velike većine hrvatskog naroda koji to plaća. Koliko god to tebi možda bilo ćudno i neprihvatljivo neophodno je da ovaj narod raščisti sa prošlošću na način da se jasno kaže ko je gdje bio i što je radio i temeljem toga zauzme nekakve pozicije u drušzvu jer danas imamo koljače i njihove potomke na vrhu političke moći ove zemlje što je u najmanju ruku apsurdno.
Citat
 
 
+7 #19 MIJO F 2012-03-28 12:16
Čvrst i vrlo ozbiljan prilog.. :eek: MFP!
Citat
 
 
+7 #18 mardar 2012-03-28 10:17
http://www.youtube.com/watch?v=BtLBo7C8P1c&feature=related
Citat
 
 
+5 #17 Miros 2012-03-28 10:09
Dario, moja oba dida su bili partizani, mom frendu isto, pa smo obojica pošli dragovoljno u ZNG. Jer su nas odgajali kao Hrvate, a ne kao jugane. Ništa nismo pazarili ni na čiji račun. Npr, moj drugi frend, turboUstaša, nije htio poći s nama. Kasnije je mobiliziran pa je donekle oprao obraz pred nama, partizanskim potomcima. Nema to nikakve veze i ne znači ništa, takvim razmišljanjem PROMAŠUJEŠ METU i stvaraš pomutnju. Tražiš, ali ne nalaziš pa pucaš bez veze. Traži i dalje, pa ćeš naći. Nemoj me krivo shvatiti, samo želim pomoći. Svi smo danas isti i u istim smo govnima. Samo smo Hrvati u RHrvatskoj. Danas postoje samo Hrvati na jednoj i jugani na drugoj strani.
Citat
 
 
+15 #16 Anguilla603 2012-03-28 07:37

Domovinski odgoj i (pred) vojnička stega za mladi naraštaj Hrvatskih Branitelja prije bitke. Odgajam generaciju koja će im suditi ako dragi Bog to ne dopusti meni.

Mario Maks Slaviček
Citat
 
 
+11 #15 popaj 2012-03-28 06:59
Citat Zrinski:
Pa na kraju dobro je rekao naš poglavnik narod koji nije kadar podnijeti žrtvu nije kadar niti živjeti.

Ljepo to zvući moj Zrinski ali prvi je taj poglavnik pobjegao i ostavio narod da podnosi žrtvu, nije mu palo na kraj pameti da podjeli sudbinu naroda, još jedna izdajica u dugačkom nizu....
Citat
 
 
+19 #14 mardar 2012-03-27 23:42
Koga je pogodilo neka ga je pogodilo.Naravno da je moj osobni stav.Ovo Strehovo bi potpisao do posljednjeg slova svuda i u svako doba .Ne zanima me kakav će neko sud sada donijeti o meni kao ni jesam li na "pravom putu" ili ne.
Da mi se brat rođeni kojega jednog imam nađe ovim pogođen samo bi mu rekao da odjebe i meni ne kuka .

Sad ću skratiti neda mi se više tipkati

SVAKA ČAST DARIJO
Citat
 
 
+18 #13 Jasna 2012-03-27 22:54
Citat Tomislav Stockinger:
Razočaranje branitelja, kao i svih istinskih domoljuba sadašnjom Hrvatskom je STRAŠNO i bilo bi nenormalno kada bi bilo drugačije. U tom smislu u potpunosti razumijem i moram razumjeti mišljenja i reakcije istinskih branitelja kao što su pretpostavljam Popaj i Dario. Međutim, nije mi jasno zbog čega se njihovim komentarima i člancima UNAPRIJED diskvalificira jedan pokušaj izlaska iz užasnog stanja u kojemu se nalaze Hrvatska i hrvatski narod, putem organiziranja jedne možda bezazlene, a možda i povijesne tribine u organizaciji braniteljske udruge čiji je glavni predstavnik osoba koja je kao najmlađi pripadnik Oružanih snaga Nezavisne Države Hrvatske (15 godina) 1945. DOSLOVNO pobjegao iz komunističke jame, DA BI TAJ ISTI HRVATSKI RATNIK u Domovinskom ratu, bez obzira na svoju doB bio jedan od najvažnijih boraca i obavještajnih časnika OSRH, kao jedina takva osoba u Hrvatskoj vojsci. Da li to znači da takvi istinski branitelji kao što su Popaj i Dari misle da je definitivno sve gotovo i da se više ništa ne može poduzeti? Zbog čega nam barem NE PRUŽITE ŠANSU? Dolaskom na tribinu, pogotovo ako ste iz Zagreba, NE MOŽETE IZGUBITI NIŠTA, ali možda bi Vašim dolaskom naša Hrvatska mogla DOBITI SVE.


nitko vam nije unaprijed diskvalificirao vaš pokušaj, dapače podržali smo ga time što je danima na vrhu naslovnice. To je inače rijedak privilegij na ovom portalu.
Sami ste napisali da oni koji razmišljaju kao Streh i Popaj ne dolaze na tribinu, iako vas nitko ničim u svojim komentarima nije niti rječju taknuo.

U ovoj vašoj reakciji na komentare naših kolega leži vam odgovor na pitanje zašto se ne možemo ujedinit. Zato jer se svaka budala misli da je baš ona dala najviše za Hrvatsku i da je baš on taj Mesija. Svako drugačije mišljenje u startu se odbacuje s teškim riječima.
Citat
 
 
-8 #12 Tomislav Stockinger 2012-03-27 22:42
Razočaranje branitelja, kao i svih istinskih domoljuba sadašnjom Hrvatskom je STRAŠNO i bilo bi nenormalno kada bi bilo drugačije. U tom smislu u potpunosti razumijem i moram razumjeti mišljenja i reakcije istinskih branitelja kao što su pretpostavljam Popaj i Dario. Međutim, nije mi jasno zbog čega se njihovim komentarima i člancima UNAPRIJED diskvalificira jedan pokušaj izlaska iz užasnog stanja u kojemu se nalaze Hrvatska i hrvatski narod, putem organiziranja jedne možda bezazlene, a možda i povijesne tribine u organizaciji braniteljske udruge čiji je glavni predstavnik osoba koja je kao najmlađi pripadnik Oružanih snaga Nezavisne Države Hrvatske (15 godina) 1945. DOSLOVNO pobjegao iz komunističke jame, DA BI TAJ ISTI HRVATSKI RATNIK u Domovinskom ratu, bez obzira na svoju doB bio jedan od najvažnijih boraca i obavještajnih časnika OSRH, kao jedina takva osoba u Hrvatskoj vojsci. Da li to znači da takvi istinski branitelji kao što su Popaj i Dari misle da je definitivno sve gotovo i da se više ništa ne može poduzeti? Zbog čega nam barem NE PRUŽITE ŠANSU? Dolaskom na tribinu, pogotovo ako ste iz Zagreba, NE MOŽETE IZGUBITI NIŠTA, ali možda bi Vašim dolaskom naša Hrvatska mogla DOBITI SVE.
Citat
 
 
+15 #11 Zrinski 2012-03-27 22:35
Pa na kraju dobro je rekao naš poglavnik narod koji nije kadar podnijeti žrtvu nije kadar niti živjeti.
Citat
 
 
+16 #10 Zrinski 2012-03-27 22:32
Problem je u tome što se hrvatskom narodu sustavno prrao mozak i govorilo kako nas čeka med i mljeko u eu.nije cijeli narod kriv jer je pusička zaprijetila da če penzioneri ostat bez mirovina ako ne uđemo u eu ili kad su nas strašili da nas ne stave u neki zapadni balkan ako ne uđemo u eu nije da branim narod ali njemu se sustavno ispirao mozak kao u jugoslaviji i govorilo da pripadamo u europskoj uniji i sad hrvati kako su naivni oni nasjednu a šta sad moramo se borit sa hrvatsku makar zbog onih koji su dali svoje živote to smo im dužni da im ime bude zapamčeno i grob.jer stvarno je tužna situaacija u kojoj je danas hrvatska.
Citat
 
 
+15 #9 hrvatica 2012-03-27 22:30
Citat Tomislav Stockinger:
Ako razmišljate kao Popaj i Dario Strehovac - Streh onda NEMOJTE doći na tribinu 29.3.2012. u Zagrebu, u Zdrugu hrvatske obrane "Nikola Šubić Zrinski".


kao što je jasna već vrlo dobro napisala, popaj i streh vode ovaj portal skupa sa nama ostalima.
i držali su obavijest o tvojoj tribini na vrhu ove stranice.
tamo gdje su nepoželjni oni, nepoželjni smo svi mi.
bez brige, nećemo doći.
lijepo mi pozdravi srećka i reci mu da se već čujemo
Citat
 
 
+18 #8 ČAPLJA 2012-03-27 22:18
Streh,svaka čast na tekstu,dosta je više bilo sakrivanja glave u pijesak,kuknjav e kako nam je loše i furanja na "bečku školu". Time se ne postiže ništa i to je vrijeme pokazalo. Nije govor mržnje ako volim svoje. Onaj tko mi domovinu ubija i otima zaslužuje više od mržnje a narod koji se ne želi izboriti za nešto svoje zaslužuje samo prezir.
Citat
 
 
+18 #7 Jasna 2012-03-27 22:17
Citat Tomislav Stockinger:
Ako razmišljate kao Popaj i Dario Strehovac - Streh onda NEMOJTE doći na tribinu 29.3.2012. u Zagrebu, u Zdrugu hrvatske obrane "Nikola Šubić Zrinski".


Dobro onda nećemo doći kad vi tako želite.
Pomislila sam na tren, dok sam čitala vaš poziv na tribinu i kojega smo danima držali na vrhu naslovnice, da su na tu tribinu pozvani Hrvati kojima ćete vi ponudit spasonosnu formulu za ujedinjenje.

Gospodine Stockinger, Popaj i Streh su dio Dragovoljca, dakle nepoželjni smo tamo.

Hvala što ste nam uštedjeli trud.
Citat
 
 
+17 #6 pinki33 2012-03-27 21:54
Citat Tomislav Stockinger:
Ako razmišljate kao Popaj i Dario Strehovac - Streh onda NEMOJTE doći na tribinu 29.3.2012. u Zagrebu, u Zdrugu hrvatske obrane "Nikola Šubić Zrinski".

A koji ste vi, koga i što vi predstavljate, nije valjda ovu političku klatež koja nam masakrira Hrvatsku svojim lažima, lopovlukom, i ostalim pizdarijama i gadarijama...
Citat
 
 
+15 #5 pinki33 2012-03-27 21:52
starino ovo ti je dobro, ma što dobro , odlično, stvarno si slikovito objasnio svoje stajalište narodskim jezikom da te "ceo svet razume"
Naravno moram reč da potpisujem svaku tvoju riječ i sigurno neču na tribinu 29.03.2012.god. u zdrug hrvatske obrane "Nikola Šubić Zrinski".
Citat
 
 
-17 #4 Tomislav Stockinger 2012-03-27 21:36
Ako razmišljate kao Popaj i Dario Strehovac - Streh onda NEMOJTE doći na tribinu 29.3.2012. u Zagrebu, u Zdrugu hrvatske obrane "Nikola Šubić Zrinski".
Citat
 
 
+18 #3 Schnaps 2012-03-27 21:17
Streh,
iskreno da boli! Samo pucaj brate mamu im svima...

Narod je glup, izmanipuliran. Misli ono što netko drugi traži a radi što opet netko drugi planira. Rijetki znaju gdje su šuplji...
Citat
 
 
+15 #2 Jasna 2012-03-27 20:56
Streh da bi riječ rekla.
Citat
 
 
+23 #1 hrvatica 2012-03-27 14:59
danas se sve i svašta naziva govorom mržnje, al ove stvari nemaju veze s mržnjom. prirodno je i normalno da čovjek voli i čuva svoje i da se suprostavlja onima koje to nastoje uništiti.
žalosno je jedino što u našoj zemlji izgleda ima puno neprirodnih i nenormalnih ljudi
Citat
 

Dodaj komentar

Neregistrirani korisnici moraju proći vizualnu provjeru identiteta.


Sigurnosni kod
Osvježi