Na ulice, na ulice !!!! PDF Ispis Unesi e-mail
Nedjelja, 06 Ožujak 2011 12:37
Postavi članak na svoj profil

Nije prošlo ni dva dana kako se Purda vratio u Hrvatsku, a dočekale su nas tri lijepe vijesti: Podignuta optužnica protiv naših za Kuline, i to sa hrvatske strane, Srbija traži procesuiranje naših radi akcije Maslenica i kao kruna svega, Srbija podignula optužnicu protiv dr Vesne Bosanac. A zamjenik srpskog tužitelja Bruno Vekarić najavljuje kako će optužnica biti i dalje, jer kako kaže, ratni zločini ne zastarijevaju.

Kako ja to shvaćam, sve dok se ne osudi i posljednji branitelj, mira neće biti. Tijekom slijedećih godina, iz Srbije će stalno stizati nove i nove optužnice protiv hrvatskih branitelja, jer ne zavaravajmo se, nikada Srbija nama nije oprostila što smo ju porazili, što smo se usudili sa muzejskim primjercima naoružanja krenuti na njihove tenkove.

Naša Vlada na to šuti. Jedino što se može od Vlade čuti kada su u pitanju ovakve stvari je kuknjava kako EU uvjetuje osudu svih zločina. Ma koga briga za to što EU hoće ili neće, kada je u pitanju sudbina hrvatskih branitelja? Postoji li negdje bar jedan političar sa kičmom koji će izgovoriti konačno tako nešto, umjesto da se zaklinje i hvali branitelje prije podne, dok isti taj dan poslije podne dogovara sa Srbijom njihovo hapšenje i sudjenje?

Hrvatska Vlada igra sa nama igricu koja je konačno postala kristalno jasna. U slučaju Veljka Marića napravili smo neoprostivu pogrešku i šutjeli, za Purdu smo se dignuli na noge. Pa je Purda vraćen doma, a Marić još sjedi u srpskom zatvoru. Kada je u pitanju dr Bosanac, isto je tako jasno da će se branitelji ponovno dići na noge, pa je slijedom toga, malo vjerojatno da će hrvatska Vlada podignuti optužnicu protiv nje.

No, svaku neposlušnost prema Srbiji, svaku nepodignuti optužnicu koja je stigla na srpski zahtjev, krvavo će platiti svi oni mali, bezimeni branitelji, ili oni koji nisu lojalni Vladi niti su joj bitni, svi oni za koje Vlada računa kako njihovo zatvaranje neće branitelje ponovno izazvati da izadju na ulicu.

I mi to ne smijemo dozvoliti.

Za nas, svi moraju biti jednaki. Kako doktorica Bosanac, tako i svaki drugi hrvatski branitelj kojeg četnici nastoje zatvoriti, ama baš svaki. I za svakog se treba izaći na ulicu i tražiti da se zaustavi progon hrvatskih branitelja. Propustimo li to učiniti za jednog, upitajmo se, tko smo mi da biramo izmedju svojih suboraca, koga ćemo prepustiti četnicima (u Srbiji ili Hrvatskoj, dodje na isto) a koga ne. Razlike ne smije biti.

Usput bih odgovorila na pitanje koje često dobijam, a to je mislim li ja da treba rušiti ovu Vladu i nije li me strah što će nakon nje doći SDP.

Da, mislim da ovu Vladu svakako treba rušiti. To nije hrvatska vlada, ona se ne bori za interese hrvatskog naroda i samim tim, ne može više predstavljati Hrvate. Ova politika ne pomirenja, nego slijepog izvršavanja naloga Srbije koja nas je pokušala izbrisati sa lica zemlje je izdajnička politika i mora se pod hitno zaustaviti.

To da li će iza njih doći SDP na vlast, nadam se da neće. No, u najgorem scenariju, čak da se takvo nešto i dogodi, treba rušiti i njih ako nastave sa ovakvom politikom, a nimalo ne sumnjam da hoće.

I treba srušiti svaku vladu, čija god bila, sve dok se ne shvati da je Vlada tu da provodi volju naroda, a ne obrnuto, da ne plaća Vlada nama, nego mi svi plaćamo Vladu, te da je Vlada odgovorna narodu, a ne obrnuto.

Sve dok ne dobijemo Vladu koja će na hrvatske branitelje gledati kao na one koji su stvorili ovu zemlju, a ne kao na zločince. Vladu, kojoj će cilj biti dobrobit naroda, a ne njegovo potkradanje. Vladu koja će voditi računa o nacionalnom, socijalnom i svakom drugom aspektu u korist gradjana ove zemlje, a ne svog džepa.

Da, treba izaći na ulice. I ne dopustiti im da u suradnji sa Srbijom i dalje zatvaraju, hapse i progone one koji su im omogućili njihove udobne fotelje.

Treba izaći na ulice za svakog svog suborca, poznavali ga mi ili ne.

I reći više ovoj pokvarenoj, prodanoj i izdajničkoj bandi da joj oduzimamo pravo da nas i dalje prodaje srpskim i jugoslavenskim interesima, nakon što smo stvorili svoju državu.

Ako to ne shvate, neka se pakiraju za Srbiju, politika koju vode ionako je njihova, a ne naša.

 

Diana Majhen

 

Komentari  

 
+1 #24 Timmy S. 2011-03-11 05:21
Nemamo se cemu nadati od ove vlade,a molili smo se cjeli zivot,( bog nas nije cuo,kao da je bog zaspao) crkva nas je odavno izdala.Nema ni jednoga u saboru i vladi koji je za dobru Hrvatsku.Sve njih treba promjeniti,iste rati ih napolje i suditi.Na zalost,rat nikada nije zavrsijo do kralja i na zalost od cekanja i ovi mali okupa,mirnih prosvjeda nema nista,a ako i bude otisla vlada,postavit ceju oni svoje a ne nase u vladu.Postoji samo jedno kratko resenje za ovu bolesnu situaciju u Hrvatskoj..HRVATSKI NARODE,SVI NAPOLJE,UJEDINI TE SE KAO 1991 I ISTERAMO TU KOMUNISTICKU-KRVAVO CETNICKU BANDU. Zasto bi oni sami otisli ? Nije njima lose,a ima jos da se krade.Sta cekamo ? Cekamo da nam jos koju laz ili bajku za djecu,iz kazalista lutaka da nam ispricaju.Pogledajte samo tom crvenom Josipovicu lice. Pravi PEDER (homo seksualni manijak) Hrvati,zalosno nema civilizirane nagodbe sa njima kao sto nije bilo ni sa mesicem i njegovima. To su glumci skolovani od UDBe i crvenih koljaca koji su imali naviku mucenja i klanja jos od drugog svetskog rata. Tu komunisticko-cetnicku bandu samo na jedan nacim covjek moze da ih se rjesi,kolac u glavu i odmah ceju da razumiju sve,sada se prave budale,oni nemaju kulturi,boga,sa vjest,sazaljenj e,a bas nista.Njih treba sve u zatvor,pa da im se sudi na srpski nacin,i oni nas sude sa srpskim zakonom i spskim metodama.Hrvatski narom moramo se svi pod hitno sloziti i svi napolje na ulice,a ako neceju na mirni nacin trebamo biti spremni da idemo i silom.Isti su ko srpsko cetnicko komunisticka banda,sa specijalnom opremom,oruzije m i pendrecima budno prate svaki korake,ne naoruzanih,mirn ih Hrvatskih prosvjednika da slucajno netko ne krene dalje od mjesta gdje su oni crtu povukli,Te ulice nisu njihove to su Hrvatske,a Hrvatska nije njihiva vec Hrvatskog NARODA,ali Hrvatski prosvjednici ne smiju tim ulicama protestirati. Hrvati,potjeraj mo tu crvenu bandu,neka skacu u Savu, Dravu ili u MORE,more je dublje,a njihove pristalice i pomagaci,ako im volja mogu preko mosta za srbiju,nista nemamo protiv,ako ih srbija zeli primiti.
Treba njih potjerati..!!

Mercepovi priljatelji.!
Citat
 
 
+3 #23 Origen 2011-03-09 01:28
Podsljemnski bivši detuđmanizator, i danas rovarim medijski zaštićen ko lički medvjed,umirovl jen a aktivan zajedno sa svojim kvaziantifašist ima, i ko9liko takovih aktivnih!Za svce nedaće najvećim djelom kriva je neizvršena lustracija! U svim strankama nam caruju nesposobnjakovi ći, anacionalni tipovi,skoji su nha poloažje za Juge dolazili uglavnom preko veuza partijskih i kumrovečkih, i što od njih očekivati, ništa samo pljačke i lopovluke, a u tom im pomažu i popnekio novo pečeni "veliki Hrvati" !
Citat
 
 
-5 #22 hrvatica 2011-03-08 17:33
andjelka, pa što nisi pitala ovdje, lijepo bi te uputili bez problema gdje i kako.
a što se tvog pitanja tiče, da ti odgovorim. što ćemo onda? onda treba rušiti svaku vladu koja ne radi shodno hrvatskim interesima, sve dok ne dobijemo jednu hrvatsku.
hoćeš sada i ti meni molim te odgovoriti na moje pitanje, da ga ponovim:

andjelka, ako ulica po tebi nije rješenje, što bi onda bilo rješenje? to da sjedimo doma i čekamo dok nas sve ne pohapse?
Citat
 
 
+6 #21 Andjelka 2011-03-07 23:42
Slažem se ja svima onima koje zanima JEDINO HRVATSKA KAO DRŽAVA u pravom smislu riječi! A vi, koji biste na ulice recite mi ;što ćemo onda?Što je sljedeće? Ja sam htjela na prosvjed branitelja iz Gospića, jer živim u okolici, bila sam u HVIDRI, bila u Udruzi dragov.91.(to su jedine ) svi me gledaju kao da sam #pala s Marsa"-dobijem br.jednog gosp.iz Brinja, kaže čovjek on šalje bus, neka nađem ljude-koje ljude-Ličani spavaj-nigdje nitko-ni mačke...To je hrvatska zbilja!
Citat
 
 
+7 #20 Johnny 2011-03-07 04:02
Sve stranke u Hrvatskoj su neokomunističke , dok one manje stranke neće dobiti potporu naroda, jer narod je izigran od svih. Zanimljivo nakon HSP-a, uništen je i HDZ. Tko ih je uništio? Pravi neokomunisti, kakvih nema ni u SDP-u, koji je nakon smrti Račana izgubio svaki smisao svog postojanja. HNS? Stranka s dva člana:
Vesna (Euro)Puzić, filozofkonja maloumlja i RatIMir Čačić ubojca s autoputa (s)klon saobraćajki. H-Rast? Za sad ne vidim ništa drugo. Bez Hrvata iz dijaspore će se malo toga uspijeti učiniti, jer mislim kako su upravo oni riješenje koje bi usmrtilo ovo zlo. Zar nije jedan n.pr. Pavuna pametniji od ove čitave vladalačke bale, pune slame u svojim četničko/štetničkim pustim umovima? Normalno da je. A ima ih još i te koliko.
Lady Diana odlično napisano, kao i uvijek.
Citat
 
 
-3 #19 hrvatica 2011-03-06 23:29
Citat gojmir:
DRAGA MOJA HRVATICE SRIČO MOJA OČITO NEKI MISLE DA MI TRIBAMO UZETI IGLE PA SISTI UZ PROZOR OD SOBE I PLESTI BIČVE


stari moj, toga da nas plaše sdp-om, dok oni istovremeno rade isto što i sdp, meni na vrh glave. netko je lijepo napisao, figurativno rečeno, ako se treba umirati, nek to bude u čizmama, a ne sjedeći
Citat
 
 
+12 #18 gojmir 2011-03-06 23:24
Citat hrvatica:
andjelka, ako ulica po tebi nije rješenje, što bi onda bilo rješenje? to da sjedimo doma i čekamo dok nas sve ne pohapse?

DRAGA MOJA HRVATICE SRIČO MOJA OČITO NEKI MISLE DA MI TRIBAMO UZETI IGLE PA SISTI UZ PROZOR OD SOBE I PLESTI BIČVE
Citat
 
 
-3 #17 hrvatica 2011-03-06 23:19
andjelka, ako ulica po tebi nije rješenje, što bi onda bilo rješenje? to da sjedimo doma i čekamo dok nas sve ne pohapse?
Citat
 
 
+7 #16 Andjelka 2011-03-06 22:58
Uz dužno poštovanje gđi,Majhen, mislim da njezina poruka"svi na ulice" ne bi pomogla niti braniteljima, niti Hrvatskoj.Smatram da udbaškokomunist ička manjina u Hrvata to i želi:dijelom su već uspjeli dovesti ljude na ulice.Žalosno je, po meni, da je to pokrenuo neki Lesar, stara komunjara, bivši HNS i sindikalist, a onda neki gay,pa Pokrovac, za kojeg kažu da je propali bravar(pitajte Vinkovčane), a lani je predvodio seljake s traktorima i večeras pod ruku s Pernarom viče "dolje Vlada".Zar su to ljudi koje hrvatski narod treba slijediti?Tko će sutra podržati vjeroučiteljicu u Zagrebu kojoj je "spakovala" udruga Kontra?Bojim se, nitko.Mislim da kraj nas prolaze važnije stvari jer ih ne vidimo i ne čujemo, a to je da HUŠKAČI ne ruše VLADU, već DRŽAVU po ,zna se čijem diktatu i u čijoj režiji.Zato mislim da treba stvoriti ZAJEDNIŠTVO i onda. DEMOKRATSKIM načinom promijeniti vlast, a ne na ulici gađajući bocama i kontejnerima NAŠE MUŽEVE i NAŠE SINOVE u HRVATSKIM ODORAMA!Promjen a DA, ali ne na ULICI, već na IZBORIMA.A ZAŠTO NITKO ne pljuje po YUSIPOVIĆU, ZAŠTO ne njegova smjena?!!!Ne branim Kosorku, ali njezinim rušenjem SADA, HRVATSKA će ZAISTA POCRVENITI, a i mi od srama.
Citat
 
 
+3 #15 lara 2011-03-06 20:14
Citat kipson:
Citat Goran Jurišić:
Apsolutno se slažem sa gospođom Majhen, sve što je napisala je na mjestu!
Voda je došla do grla, politika EU na prostorima Hrvatske drži uzde, EU ne priznaje velikosrpsku agresiju i tu se nalazi na istoj valnoj duljini sa Beogradom, predsj. Josipović nije opovrgnuo Borisa Tadića kada je ovaj tvrdio da je Oluja navodno zločin i da je velikosrpska agresija navodno "jugoslavenski građanski rat" (osim za domaće medije, ali ne i na licu mjesta na sastancima i druženjima sa Tadićem), koalicijska vlada RH u svojim redovima ima bivše srpske pobunjenike ali nema hrvatske branitelje, katastrofa, s optužnicama iz Srbije iz doba ratnog zločinca i tvorca genocida Slobodana Miloševića ispada kao da živimo u istoj državi sa Srbijom, kao da Hrvatska nije suverena zemlja.
Dole domaći izdajnici! Sloboda Hrvatskoj!

Gosp'n profesor, Nedjelja 17 h, bilo bi vas ljepo vidjeti na ulicama Zagreba uz hrabru mladez, ali bez tipkovnice, zamjenite ju sa "govornim pomagalom"

podrzavam ideju da vas cujemo intelektualci.
Citat
 
 
-2 #14 hrvatica 2011-03-06 18:58
nisi ni mogao čuti govor, jer je vrijeme, kao i broj govornika, bilo ograničeno. bilo je puno ljudi koji su htjeli govoriti, ali se jednostavno nije moglo. dakle,nisu oni krivi što ih se nije čulo, nego vremenski rok.
pero se progurao bez da ga je itko i zvao, to se treba znati :lol:
Citat
 
 
+6 #13 kipson 2011-03-06 18:47
Citat hrvatica:
kipson, pa bio je čovjek u nedjelju na prosvjedu


Aha, nisam cuo neki upecatljiv govor ili samo slogan...

al se za razliku od njega istaknuo se pisac udzbenika za predvojnicku obuku, bivsi pukovnik jna Pero Kovacevic.

Hrvatice, treba "gnaviti" ovu gospodu profesore, narocito one kojima prezime zapocinje sa "J", nek se PROBUDE i povuku za sobom sve ostale intelektualce.
PONAVLJAM PITANJE: TKO JE RAZGOVARAO SA PERNAROM????, ljudi iz Hrasta?, pravi Branitelji??, isto pitanje: SA SELJACIMA?
, isto pitanje: SA LESAROM??? i,i,i ostalih 3 milona Hrvata dobrica.
Srdacno, jesi li primjetila da sam zaduzio zene da pokrenu dinamicnije PR radnje?... :D
Citat
 
 
+9 #12 kipson 2011-03-06 18:35
Gospodjo Majhen,
cit. vas "To da li će iza njih doći SDP na vlast, nadam se da neće...."
Nemojte se naljutit, moram ovo prokomentirati..., naime ja cesto govorim o mentalnom sklopu Hrvata vezanim uz reakcije na pol-drustvena pitanja.Kada netko izjavi kao gore citirano to daje na znanje da vecina jos uvjek podsvjesno vjeruje da ce se komunisticka obitelj ponovo zahvaljujuci podobnima dokopati vlasti.
U ovo zadnje vrjeme ima kisa komentara, takva su napeta vremena, pa se na sve nemoze odgovarat ni reagirat,pa cu zato ja ponavljat svakom prilikom..
0.FORMIRATI VLADU NACIONALNOG SPASA
1.TOTALNI STRAJK SVIH
2.TOTALNO SVRGAVANJE SVIH
3.IZOLACIJA ISTIH NA BRIJUNE
4.ZAPOCETI ISTRAGE PROTIV ISTIH

To je jedini nacin da se spasi drustvo!!!
Gospodo to F.T. to nije mogao uciniti jel je imao previse neprijatelja u fizickome (crbija, c.gora, 5.kolona, kos-udba) u politickome (eu,amerika,jos puno njih)
VI DANAS IMATE SAMO NESTO UDBASA KOJI JOS ROVARE,ZNACI MOZE SE IC....!!!!!
Citat
 
 
-3 #11 hrvatica 2011-03-06 18:19
kipson, pa bio je čovjek u nedjelju na prosvjedu
Citat
 
 
+8 #10 kipson 2011-03-06 18:14
Citat Goran Jurišić:
Apsolutno se slažem sa gospođom Majhen, sve što je napisala je na mjestu!
Voda je došla do grla, politika EU na prostorima Hrvatske drži uzde, EU ne priznaje velikosrpsku agresiju i tu se nalazi na istoj valnoj duljini sa Beogradom, predsj. Josipović nije opovrgnuo Borisa Tadića kada je ovaj tvrdio da je Oluja navodno zločin i da je velikosrpska agresija navodno "jugoslavenski građanski rat" (osim za domaće medije, ali ne i na licu mjesta na sastancima i druženjima sa Tadićem), koalicijska vlada RH u svojim redovima ima bivše srpske pobunjenike ali nema hrvatske branitelje, katastrofa, s optužnicama iz Srbije iz doba ratnog zločinca i tvorca genocida Slobodana Miloševića ispada kao da živimo u istoj državi sa Srbijom, kao da Hrvatska nije suverena zemlja.
Dole domaći izdajnici! Sloboda Hrvatskoj!

Gosp'n profesor, Nedjelja 17 h, bilo bi vas ljepo vidjeti na ulicama Zagreba uz hrabru mladez, ali bez tipkovnice, zamjenite ju sa "govornim pomagalom"
Citat
 
 
+12 #9 lara 2011-03-06 17:43
Odlican clanak Dijana.Mene je takodje strah tko ce doci nakon skidanaja ove vlade .ako se brzo ne dogodi nesto sa Sacicem i H-RAST-om.nemam dalje snage komentirat.pratim
Citat
 
 
+14 #8 kalfa 2011-03-06 14:56
Kako će EU priznati srpsku agresiju kad političke "elite" koje vladaju Hrvatskom,evo već 10 godina,to izrijekom uvijek i svugdje ne zagovaraju.
Ma,najbolje je te kmetske "elite" narisao(opisao) Stiv Cinik u zadnjem broju Hrvatskog lista.Sjedi Boris Tadić na wc šolji,s blagim bizantinskim osmjehom i rukama prekriženim.Ispred njega na podu Načertanije,a malo dalje list toalet papira,s likom Ive Sanadera,već iskorišten.Na zidu rola toalet papira i na tri iduća lista spremna na obrisat g..... slike Jace,Josipovića i Milanovića.
Odsad,ne čitam analize,koje su mi uostalnom jasne,dovoljno je pogledati Stivov genijanli strip.
Citat
 
 
+16 #7 Izviđač 91 2011-03-06 14:49
Cit.: ""U skladu sa strategijom revidiranja predmeta koji su preuzeti od vojnog pravosuđa, Tužiteljstvo je poduzelo preostale procesne radnje tako što je dalo nalog da se, u skladu sa sporazumom o suradnji s DORH-om, uzme izjava od jednog svjedoka u predmetu 'Vesna Bosanac', u cilju zatvaranja toga predmeta ili njegovog ustupanja DORH-u", stoji u priopćenju.

"Začuđuju netočne informacije koje unose zbrku u USPJEŠNU REGIONALNU SURADNJU između Tužiteljstva za ratne zločine i DORH-a, poput navodnog popisa od 390 hrvatskih branitelja ili poput informacije da je Tužiteljstvo, u okviru predmeta Velebit-Maslenice, zatražilo istragu protiv najviših dužnosnika hrvatske policije", dodaje se."
---------------------------------------

Svaka slijedeća "suradnja", na ovaj način, direktan je napad na samostalnost Hrvatske i hrvatske branitelje. Ako vlasti žele surađivati neka surađuju, ali bez pozivanja i saslušanja, u bilo kojem svojstvu, hrvatskih branitelja. Ovakav naćin suradnje je uvreda za cijelu Hrvatsku. Prestanite sa tim, jer na takav naćin vodite Hrvatsku u kaos koji se neće zaustaviti samo na pisanoj riječi. Razmislite!
Citat
 
 
+14 #6 pinki33 2011-03-06 14:15
Lavice odlićno napisano, svaka ti je na mistu i dodajem, Branitelji sad ili nikad, izborimo se u vlastitoj državi za pravo glasa....recimo konačno DOSTA ovim nakaradnim političarima koji nas prodaju ko kumpire na Dolcu....
Citat
 
 
+15 #5 Izviđač 91 2011-03-06 13:44
INDIJANCI (treći dio)

Došlo je vrijeme da se prestanemo boriti perom protiv mača. Prmjestimo pero u kosu. Za početak.
Citat
 
 
+8 #4 mi.lika 2011-03-06 13:33
Citat Ninja 07:
Citat mi.lika:
Ma da bi reč rekel draga moja neka brišu u srbiju.Branitelji glave iz pjeska i na cestu svagdje i na svakom mjestu ovo je naše drugo poluvrjeme čija je stanka dugo trajala i hrabrila naše mrziitelje i progonitelje. Pa več su poćeli osnivat crvene brigade. Evo gledam na 24 sata ližu se šuker i čačić oni su zapravo frendovi. Pa tko tu onda koga jebe s oproštenjem????????

Svi su oni frendovi moj Lika, rade isti posao i zarađuju slićno, kradu manje slićno, a kad se dogodi smjena vlasti, oni samo promijene mjesta i nastavljaju dalje, uz kavicu i viceve u saborskom restoranu i privatnim dernecima kao i u raznim nadzornim odborima dobrostoječih firmi. Lova im kapa, a oni koji su bili u oporbi, kada dođu na vlast gledaju kako nadoknaditi razliku "zarađene" love onih prije njih.

Ma da u pravu si ja malo zarđao he he he
Citat
 
 
+12 #3 Ninja 07 2011-03-06 13:30
Citat mi.lika:
Ma da bi reč rekel draga moja neka brišu u srbiju.Branitelji glave iz pjeska i na cestu svagdje i na svakom mjestu ovo je naše drugo poluvrjeme čija je stanka dugo trajala i hrabrila naše mrziitelje i progonitelje. Pa več su poćeli osnivat crvene brigade. Evo gledam na 24 sata ližu se šuker i čačić oni su zapravo frendovi. Pa tko tu onda koga jebe s oproštenjem????????

Svi su oni frendovi moj Lika, rade isti posao i zarađuju slićno, kradu manje slićno, a kad se dogodi smjena vlasti, oni samo promijene mjesta i nastavljaju dalje, uz kavicu i viceve u saborskom restoranu i privatnim dernecima kao i u raznim nadzornim odborima dobrostoječih firmi. Lova im kapa, a oni koji su bili u oporbi, kada dođu na vlast gledaju kako nadoknaditi razliku "zarađene" love onih prije njih.
Citat
 
 
+19 #2 mi.lika 2011-03-06 12:57
Ma da bi reč rekel draga moja neka brišu u srbiju.Branitelji glave iz pjeska i na cestu svagdje i na svakom mjestu ovo je naše drugo poluvrjeme čija je stanka dugo trajala i hrabrila naše mrziitelje i progonitelje. Pa več su poćeli osnivat crvene brigade. Evo gledam na 24 sata ližu se šuker i čačić oni su zapravo frendovi. Pa tko tu onda koga jebe s oproštenjem????????
Citat
 
 
+20 #1 Goran Jurišić 2011-03-06 12:50
Apsolutno se slažem sa gospođom Majhen, sve što je napisala je na mjestu!
Voda je došla do grla, politika EU na prostorima Hrvatske drži uzde, EU ne priznaje velikosrpsku agresiju i tu se nalazi na istoj valnoj duljini sa Beogradom, predsj. Josipović nije opovrgnuo Borisa Tadića kada je ovaj tvrdio da je Oluja navodno zločin i da je velikosrpska agresija navodno "jugoslavenski građanski rat" (osim za domaće medije, ali ne i na licu mjesta na sastancima i druženjima sa Tadićem), koalicijska vlada RH u svojim redovima ima bivše srpske pobunjenike ali nema hrvatske branitelje, katastrofa, s optužnicama iz Srbije iz doba ratnog zločinca i tvorca genocida Slobodana Miloševića ispada kao da živimo u istoj državi sa Srbijom, kao da Hrvatska nije suverena zemlja.
Dole domaći izdajnici! Sloboda Hrvatskoj!
Citat
 

Dodaj komentar

Neregistrirani korisnici moraju proći vizualnu provjeru identiteta.


Sigurnosni kod
Osvježi